»V času pomanjkanja učiteljev imamo direktorje, ki varčujejo s tem, da prekinejo za dva meseca plačo. To se mi zdi absurdno in neracionalno. Tveganja zato, da si bo človek našel službo drugje, so verjetno velika. Preprosto me ta logika osupne.«
»Moti me predvsem ta odnos učenci – učitelji, je zelo malo spoštovanja.«
»Dober učitelj je tisti, ki zna reči, tega pa jaz ne vem«
»Zdi se mi tudi pomembno, da pri ključnih vprašanjih vključuje učitelje pri odločanju, pri spremembah šolstva. Zdi se mi, da pozabljajo na učitelje, da smo na neki način samo izvrševalci neke volje.«
»Učitelj se me je dotikal. Do zadnjega diha se bom borila proti temu zločinu.«
»Sem samo osnovnošolski učitelj, če lahko tako rečem. Če me hočete imenovati z eno besedo, potem bi izbral učitelj.«
»Dajmo se vprašati, zakaj smo mi sproducirali diplomiranega učitelja razrednega pouka, ne sme pa v razred.«
»Starši, ki niso kompetentni v teh primerih, v podrobnosti analizirajo delo učiteljev, izvajajo pritiske, kričijo na učitelje.«
»Predstavljajte si, da bi učitelji zaradi preobremenjenosti zmanjšali svoje normative in tretjina učencev ne bi mogla več v šole, jaz si tega ne predstavljam!«
»Vsak učitelj je učitelj 24 ur na dan. Učitelj je vzornik svojim učencem dijakom, študentom.«
»Ampak mi mislimo, da to vendarle ni naloga vodstva šol in učiteljev, da so naše naloge zapisane v zakonu o osnovni šoli in jih tudi odlično izvajamo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju